Аб кампаніі

Дзяржаўнае прадпрыемства «Стравіта» прапануе прыватным і юрыдычным асобам надзейныя і эфектыўныя страхавыя паслугі, якія даюць магчымасць кожнаму чалавеку быць упэўненым у заўтрашнім дні.

№ 1 на рынку страхавання жыцця

Займае лідзіруючую пазіцыю на рынку страхавання жыцця, як па аб’ёмах сабраных страхавых прэмій, так і па сфарміраваных актывах і рэзервах. 

Па стане на 01.07.2022:

  • Уласны капітал – 46 880 861 руб.
  • Страхавыя рэзервы – 903 056 454 руб.
  • Актывы – 955 994 663 руб.
  • Статутны фонд – 32 000 000 руб.

Мінімальны памер статутнага фонду страхоўшчыка ўстанаўліваецца ў суме 11 млн. беларускіх рублёў (пункт 15 Палажэння аб страхавой дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25.08.2006 № 530 «Аб страхавой дзейнасці»).  

Доля страхавых узносаў Дзяржаўнага прадпрыемства «Стравіта» па відах страхавання, якія адносяцца да страхавання жыцця, на 01.07.2022:

Колькасць застрахаваных асоб:

Надзейная кампанія

Дзяржаўнае прадпрыемства «Стравіта» адзінае страхавое прадпрыемства дяржаўнай формы ўласнасці на рынку страхавання жыцця ў Рэспубліцы Беларусь.

  • 100% гарантыя выплат: страхавыя выплаты прадпрыемства гарантуюцца не толькі яго актывамі, але і дзяржавай;
  • страхавыя рэзервы фарміруюцца роўнымі страхавым абавязацельствам прадпрыемства па выплатах;
  • сродкі размяшчаюцца і інвесціруюцца толькі ў высокаліквідныя фінансавыя інструменты;
  • на прадпрыемстве штогод праводзіцца аўдыт;
  • дзейнасць прадпрыемства кантралюецца органамі дзяржаўнага кіравання;
  • інфармацыя аб стане індывідуальнага асабовага рахунку даступна кожнаму кліенту ў яго асабістым кабінеце. 

За 20 гадоў нашымі кліентамі стала больш за 572 тыс. чалавек.

Мы адкрылі больш за 30 цэнтраў і кропак абслугоўвання кліентаў.

Больш за 1 000 прадпрыемстваў застрахавалі ў нас сваіх работнікаў.

Намі праведзена больш за 440 тыс. выплат на суму звыш 430 млн. рублёў.

Гісторыя прадпрыемства

 
2021

З 1 ліпеня ўкаранёны новы асабісты кабінет.

2020

З 26 кастрычніка Стравіта перастала быць даччыным прадпрыемствам Белдзяржстраха.

У лістападзе кампанія правяла рэбрэндынг.

Стала даступным анлайн-страхаванне.

2019

2-е месца па зборы страхавых узносаў сярод усіх страхавых кампаній Рэспублікі Беларусь.

У пенсійных праграмах прадугледжана магчымасць аформіць «фінансавыя вакацыі».

 

2018

3-е месца па зборы страхавых узносаў сярод усіх страхавых кампаній Рэспублікі Беларусь.

Скарочаны фактычны тэрмін выплат па назапашвальныя праграмах да 2-х рабочых дзён.

Адкрыты цэнтр продажаў і абслугоўвання кліентаў у г. Дзяржынск.

2017

РДУСП «Стравіта» - 15 гадоў!

У офісах РДУСП «Стравіта» ўстаноўлены аплатныя тэрміналы.

Адкрыты цэнтр продажаў і абслугоўвання кліентаў у г. Астравец.

2016

Прыняты абавязацельствы па дагаворах страхавання ад ААСТ «Пенсіённыя гарантыі».

 

 

2015

Укаранёны новы сэрвіс анлайн-аплаты страхавых узносаў.

Прыняты абавязацельствы па дагаворах страхавання ад ААСТ «МЕГА ПОЛІС».

2014

На сайце прадпрыемства ўкаранёны новы анлайн-сэрвіс «Кабінет кліента».

2013

Актывы прадпрыемства перасягнулі 110 мільёнаў USD.

Нашымі кліентамі сталі «Беларуськалій» і РУП «Брэстэнерга».

2012

Укаранёна новая аўтаматызаваная сістэма кіравання (АСУ «Стравіта»).

2011

Праведзена маштабная рэкламная акцыя «Са Стравітай не жыццё, а Масленіца!», у выніку якой было заключана больш за 1200 дагавораў страхавання з грамадзянамі.

2010

Укаранёна новая сістэма пасрэдніцкага продажу.

2009

Праведзены першы адкрыты семінар па страхаванні жыцця.

Заключаны дагавор страхавання з ААТ «Мазырскі НПЗ».

2008

8 красавіка створана прадстаўніцтва па г. Мінску і Мінскай вобласці.

Кліентам прадастаўлена магчымасць выплачваць страхавыя ўзносы з дапамогай банкаўскіх картак.

Заключаны дагаворы страхавання з ААТ «Палімір» і ААТ «Белтрансгаз» (ААТ «Газпрам трансгаз Беларусь»).

2006

1-е месца на рынку страхавання жыцця.

Першыя выплаты дадатковай пенсіі.

Уведзены ў эксплуатацыю карпаратыўны сайт.

Адкрыты цэнтры продажаў і абслугоўвання кліентаў у Магілёве, Гродне і Брэсце.

Заключаны дагавор страхавання з РУП «Гомельэнерга».

2005

1 лістапада адкрыты цэнтр продажаў і абслугоўвання кліентаў у г. Гомелі.

2004

Заключаны дагаворы страхавання з буйнейшымі прадпрыемствамі Рэспублікі Беларусь: РУП «Мінскэнерга» і ААТ «Нафтан».

1 лістапада адкрыты першы цэнтр продажаў і абслугоўвання кліентаў у г. Наваполацку (цяпер – прадстаўніцтва па г. Наваполацку).

2002

1 сакавіка 2002 г. – дата заснавання РДУСП «Стравіта». Заснавальнік – «Белдзяржстрах».

Першы дырэктар прадпрыемства: Карата Вольга Аляксееўна.

Першыя супрацоўнікі прадпрыемства: Доўнар Валянціна Іванаўна, Тулейка Алена Аляксандраўна.

Кіраўніцтва прадпрыемства

Андрыевіч Сяргей Уладзіміравіч

Андрыевіч Сяргей Уладзіміравіч

генеральны дырэктар

Ажыццяўляе кіраванне прадпрыемствам у рамках паўнамоцтваў, вызначаных Статутам Дзяржаўнага прадпрыемства "Стравіта", зацверджаным загадам Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 07.10.2020 № 305 і кантрактам, заключаным з ім Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь, каардынуе работу намеснікаў генеральнага дырэктара, галоўнага бухгалтара, кіраўнікоў структурных падраздзяленняў і прадстаўніцтваў па пытаннях ажыццяўлення прадпрыемствам дзейнасці, вызначанай яго Статутам, у тым ліку ажыццяўляе кантроль за ходам выканання бізнес-планаў прадпрыемства, даручэнняў і ўказанняў заснавальніка і дзяржаўных органаў, дзейнага заканадаўства, якое рэгулюе страхавую дзейнасць.

Асабісты прыём грамадзян:

  • Дата і час правядзення: першы панядзелак месяца з 8.00 да 12.00
  • Тэлефон для даведак і папярэдняга запісу на прыём: +375 17 245-16-99
Пучок Уладзімір Уладзіміравіч

Пучок Уладзімір Уладзіміравіч

намеснік генеральнага дырэктара

Вядзе пытанні:
суправаджэння дагавораў страхавання, уключаючы ўвод дагавораў страхавання ў аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму прадпрыемства, фарміраванне карэктнай базы даных аб кліентах і страхавых узносах, унясенне змяненняў, дапаўненняў у заключаныя дагаворы страхавання, забеспячэнне своечасовай выплаты страхавых узносаў;
правядзення актуарных разлікаў і разлікаў страхавых рэзерваў, вызначэння ўмоў страхавога пакрыцця, умоў дагавора страхавання, тарыфаў, якія забяспечваюць зададзеныя значэнні прыбытковасці па ўвазе страхавання і страхавому партфелю ў цэлым;
арганізацыі продажаў страхавых паслуг прадпрыемства, уключаючы фарміраванне палітыкі продажаў страхавых паслуг, распрацоўку стандартаў па абслугоўванні кліентаў і сістэмы колькасных і якасных паказчыкаў дзейнасці збытавых сетак, развіццё і аптымізацыю рэгіянальнай і агенцкай сеткі, арганізацыю комплекснага ўзаемадзеяння са страхавымі агентамі - юрыдычнымі асобамі, страхавымі брокерамі, вызначэнне парадку, распрацоўкі, давядзення да выканаўцаў, карэкціроўкі, кантролю за выкананнем плана продажаў;
каардынацыі дзейнасці структурных падраздзяленняў і прадстаўніцтваў прадпрыемства па пытаннях, вырашэнне якіх адносіцца да яго кампетэнцыі;
удзельнічае ў распрацоўцы бізнес-планаў, планаў бягучага і перспектыўнага развіцця прадпрыемства, у тым ліку ў частцы развіцця прадае сеткі, ажыццяўляе непасрэдны кантроль за ходам выканання планаў паступлення страхавых узносаў і заключэння дагавораў страхавання, у тым ліку прадстаўніцтвамі, уносіць прапановы па ўдасканаленні праграмнага забеспячэння.

Асабісты прыём грамадзян:

  • Дата і час правядзення: другі аўторак месяца з 8.00 да 12.00
  • Тэлефон для даведак і папярэдняга запісу на прыём: +375 17 245-16-99
Сурус Леанід Аляксандравіч

Сурус Леанід Аляксандравіч

намеснік генеральнага дырэктара

Вядзе пытанні:
урэгулявання страт, у тым ліку ажыццяўлення прыёму і апрацоўкі заяў і іншых дакументаў па страхавых выплатах, ажыццяўлення разлікаў страхавых выплат, прыняцця рашэнняў аб выплаце або аб адмове ў выплаце страхавога забеспячэння, аб вяртанні страхавых узносаў, узаемадзеяння з медыцынскімі і іншымі ўстановамі па пытаннях ажыццяўлення страхавых. выплат, правядзення ўліку і аналізу зробленых выплат і ўзроўню стратнасці;
адзінай тэхнічнай палітыкі ў забеспячэнні структурных падраздзяленняў і прадстаўніцтваў сродкамі вылічальнай тэхнікі, сістэмным і прыкладным праграмным забеспячэннем, электроннымі і камп'ютарнымі сродкамі, а таксама сродкамі лічбавай камунікацыі;
матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння прадпрыемства, набыцця, карыстання і распараджэння маёмасцю, якая належыць прадпрыемству на праве гаспадарчага вядзення, у межах прадастаўленых паўнамоцтваў;
аховы працы і пажарнай бяспекі;
ідэалагічнай, грамадска-палітычнай дзейнасці прадпрыемства;
ажыццяўлення кантролю за правядзеннем валютных аперацый у частцы выплат;
каардынацыі дзейнасці структурных падраздзяленняў і прадстаўніцтваў прадпрыемства па пытаннях, вырашэнне якіх адносіцца да яго кампетэнцыі;
ажыццяўляе кантроль за ўзроўнем страхавых выплат, прымае меры па недапушчэнні неабгрунтаваных страхавых выплат і неабгрунтаваных адмоў у страхавых выплатах, удзельнічае ў распрацоўцы бізнес-планаў, планаў бягучага і перспектыўнага развіцця прадпрыемства, матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння прадпрыемства, аховы працы, тэхнікі бяспекі і пажарнай бяспекі, ажыццяўляе непасрэдны кантроль за ходам іх выканання, у тым ліку прадстаўніцтвамі, уносіць прапановы па ўдасканаленні праграмнага забеспячэння.

Асабісты прыём грамадзян:

  • Дата і час правядзення: трэцяя серада месяца з 8.00 да 12.00
  • Тэлефон для даведак і папярэдняга запісу на прыём: +375 17 245-16-99
Тулейка Алена Аляксандраўна

Тулейка Алена Аляксандраўна

намеснік генеральнага дырэктара

Вядзе пытанні:
ажыццяўлення дадатковага назапашвальнага пенсійнага страхавання;
прававога забеспячэння дзейнасці прадпрыемства, вырашэння прававых пытанняў, абароны маёмасных правоў і законных інтарэсаў прадпрыемства, у тым ліку прад'яўляе ад імя прадпрыемства прэтэнзіі і іскі да фізічных і юрыдычных асоб, а таксама іншых арганізацый і дзяржаўных органаў, дае адказы на прад'яўленыя прэтэнзіі і іскі;
распрацоўкі і ўкаранення інавацыйных страхавых прадуктаў;
распрацоўкі, узгаднення і ўкаранення правілаў страхавання (страхавых прадуктаў і праграм, унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у правілы страхавання);
вызначэння тарыфнай палітыкі, у тым ліку сістэмы страхавой тарыфікацыі (за выключэннем ажыццяўлення актуарных разлікаў і эканоміка-матэматычнага абгрунтавання страхавых тарыфаў);
метадалагічнага забеспячэння страхавых працэсаў, уключаючы распрацоўку метадычнага матэрыялу, у тым ліку форм і бланкаў дакументаў, якія выкарыстоўваюцца пры заключэнні, суправаджэнні і выкананні дагавораў страхавання;
укаранення працэдур ажыццяўлення андеррайтинга, у тым ліку аналіз рызык, якія прымаюцца на страхаванне;
каардынацыі дзейнасці структурных падраздзяленняў і прадстаўніцтваў прадпрыемства па пытаннях, вырашэнне якіх адносіцца да яго кампетэнцыі;
удзельнічае ў распрацоўцы бізнес-планаў, планаў бягучага і перспектыўнага развіцця прадпрыемства.

Асабісты прыём грамадзян:

  • Дата і час правядзення: чацвёрты чацвер месяца з 8.00 да 12.00
  • Тэлефон для даведак і папярэдняга запісу на прыём: +375 17 245-16-99
Заблоцкая  Таццяна Мікалаеўна

Заблоцкая Таццяна Мікалаеўна

галоўны бухгалтар

Вядзе пытанні:
пастаноўкі і вядзення бухгалтарскага і падатковага ўліку на прадпрыемстве, фарміравання ўліковай палітыкі прадпрыемства, складання і своечасовага прадстаўлення поўнай і дакладнай бухгалтарскай, падатковай і статыстычнай справаздачнасці, выплаты падаткаў і адлічэнняў у бюджэт і пазабюджэтныя фонды, паўнаты і своечасовасці выплаты заработнай платы.

Структура прадпрыемства

Структура прадпрыемства (PDF)

Для улучшения работы сайта и online-сервисов мы используем анонимные данные, передаваемые с помощью файлов cookies. Для запрета использования файлов cookies перейдите в настройки вашего браузера. Подробнее

Усё зразумела