Для рэалізацыі асноўных паслуг і функцый нашага сайта, а таксама для збору даных аб тым, як наведвальнікі ўзаемадзейнічаюць з нашымі сайтам, прадуктамі і паслугамі, мы прымяняем розныя інструменты, уключаючы файлы cookie. Націскаючы "Прыняць", вы згаджаецеся з выкарыстаннем намі такіх інструментаў для рэкламы, аналітыкі і арганізацыі падтрымкі. Больш падрабязна
Для вяртання памылкова выплачаных грашовых сродкаў або страхавых узносаў выберыце прычыну вяртання і запоўніце адпаведную заяву.
Прычыны вяртання
- Памылкова пералічаныя грашовыя сродкі
- Дагавор скасаваны
- Адмова ад заключэння дагавора
- Заява на вяртанне грашовых сродкаў [ru] XLS, 1.87 МБ
- Дагавор аплачаны поўнасцю
- Страхавы ўзнос аплачаны ў іншай валюце
- Пераплата па дагаворы
- Заява на вяртанне страхавых узносаў [ru] XLS, 1.88 МБ
У заяве неабходна пазначыць адзін з прапанаваных спосабаў вяртання грашовых сродкаў.
- У замежнай валюце на рахунак, адкрыты ў банку:
- ААТ «Банк Дабрабыт»
- ААТ «Белаграпрамбанк»
- У беларускіх рублях на рахунак, адкрыты ў банку, або без адкрыцця рахунку ў банку (атрыманне грашовых сродкаў ажыццяўляецца пры прад’яўленні пашпарта):
- ААТ «Банк Дабрабыт»
- ААТ «Белаграпрамбанк»
- ААТ "Сбер Банк"
- ААТ "Белінвестбанк"
- ААТ "Беларусбанк" (толькі на асабісты рахунак атрымальніка)
- Паштовым пераводам (для выплат у беларускіх рублях).
Грашовыя сродкі пералічваюцца паштовым пераводам на названы ў заяве адрас.
Запоўненую заяву, а таксама ксеракопіі 31, 32 і 33 старонак пашпарта неабходна прадставіць асабіста ў любы офіс Дзяржаўнага прадпрыемства «Стравіта» або накіраваць па пошце ў аддзел суправаджэння дагавораў страхавання фізічных асоб на адрас: 220037, г. Мінск, зав. Казлова, д. 7.
Дадатковую кансультацыю па гэтым пытанні можа атрымаць па тэлефоне +375 17 245-57-23.
Вяртанне грашовых сродкаў праводзіцца на працягу 15 рабочых дзён з моманту атрымання заявы.