Парадак узаемадзеяння са СМІ

Дзяржаўнае прадпрыемства "Стравіта" праводзіць адкрытую палітыку ў адносінах са сродкамі масавай інфармацыі, паколькі зацікаўлена ў распаўсюджванні дакладнай інфармацыі аб страхавой дзейнасці.

Прадпрыемства выказвае гатоўнасць аказваць садзейнічанне ў падрыхтоўцы інфармацыйных матэрыялаў па пытаннях страхавання жыцця і дадатковай пенсіі, а таксама разгледзець іншыя варыянты ўзаемадзеяння з сродкамі масавай інфармацыі (СМІ).

Пры звароце СМІ на Прадпрыемства неабходна ўлічваць:

  1. Статус прадпрыемства - Рэспубліканскае унітарнае страхавое прадпрыемства "Стравіта" (скарочана - Дзяржаўнае прадпрыемства "Стравіта").
  2. Сістэматычна кіраўніцтва і работнікі Прадпрыемствы бяруць удзел у тэле- і радыёпраграмах па пытаннях назапашвальнага страхавання, якія трансліруюцца рэспубліканскімі і мясцовымі СМІ. Для аператыўнага інфармавання аб актуальных пытаннях на сайце створаны адпаведныя раздзелы.
  3. Кансультацыя кампетэнтнага спецыяліста па страхавой тэматыцы павышае верагоднасць падрыхтоўкі якаснага матэрыялу, пры гэтым не ўшчамляе аўтарскіх правоў спецыяліста ў галіне журналістыкі.
  4. Каментары работнікамі Прадпрыемствы па пытаннях страхавання, якія не ўваходзяць у іх кампетэнцыю, не даюцца, каб пазбегнуць негатыўных наступстваў у выпадку няправільнага тлумачэння.
  5. Прадстаўнікам СМІ прадастаўляецца інфармацыя, калі яна не адносіцца да тайны звестак аб страхаванні, да камерцыйнай або іншай тайны, якая ахоўваецца законам.
  6. З мэтай забеспячэння найбольшай ступені ўзаемаразумення і адказнасці выканаўцаў, выключэння верагоднасці некарэктнай інтэрпрэтацыі фармулёўкі пытанняў, атрыманай інфармацыі і мінімізавання верагоднасці ўзнікнення канфліктных сітуацый пераважна пісьмовая форма зносін.
  7. З мэтай выключэння недакладнасцяў, праверкі фактаў і дадзеных прадстаўнікі СМІ абавязаны папярэдне ўзгадняць з адказным за ўзаемадзеянне са СМІ інфармацыйныя паведамленні, інтэрв'ю і/ці іншыя матэрыялы, падрыхтаваныя да публікацыі/размяшчэння.
  8. Падрыхтоўка СМІ матэрыялу, які змяшчае інфармацыю негатыўнага характару ў адносінах да Прадпрыемства і/або яго работнікаў, не з'яўляецца перашкодай для атрымання прадстаўнікамі СМІ поўнай і дакладнай інфармацыі ад самога Прадпрыемства.
  9. У выпадку публікацыі ў СМІ інфармацыі аб дзейнасці Прадпрыемства, якая не адпавядае рэчаіснасці, Прадпрыемства пакідае за сабой права запатрабаваць ад СМІ афіцыйнае абвяржэнне, якое публікуецца на афіцыйным сайце і/ці ў СМІ, а таксама даводзіць да ведама рэдакцыі СМІ, які апублікаваў матэрыял, інфармацыю аб неабходнасці. афіцыйнага абвяржэння або выдалення інфармацыі, якая не адпавядае рэчаіснасці, з сайта выдання/медыя.
  10. На Прадпрыемстве вызначаны парадак узаемадзеяння са СМІ, у адпаведнасці з якім усе работнікі Прадпрыемства ў выпадку паступлення звароту ад прадстаўніка СМІ любым даступным спосабам (e-mail, тэлефон, факс, пісьмова, асабіста і інш.) інфармуе адказнага за ўзаемадзеянне са СМІ.
  11. У выпадку размяшчэння ў СМІ ўзгодненага і прадастаўленага Прадпрыемствам інфармацыйнага матэрыялу з рэдакцыйнымі зменамі, скажэннямі і/або з неадпаведнымі рэчаіснасці звесткамі, такія матэрыялы не будуць з'яўляцца афіцыйнай пазіцыяй Прадпрыемства, калі генеральным дырэктарам Прадпрыемства або асобай, якая часова выконвае абавязкі генеральнага дырэктара, не прынята іншае рашэнне .
  12. Факты публічных выступленняў і ўзаемадзеянне са СМІ работнікаў Прадпрыемства з парушэннем патрабаванняў, устаноўленых на Прадпрыемстве, не прызнаецца афіцыйнай пазіцыяй Прадпрыемства, калі генеральным дырэктарам Прадпрыемства або асобай, якая часова выконвае абавязкі генеральнага дырэктара, не прынята іншае рашэнне.

Патрабаванні да афармлення запытаў СМІ

  • Прадастаўленне прадстаўнікам СМІ афіцыйнай інфармацыі па пытаннях, якія адносяцца да сферы дзейнасці Прадпрыемства, дазвол на публікацыю афіцыйных інтэрв'ю, артыкулаў, запісаў тэле-радыёперадач і да т.п. з удзелам работнікаў Прадпрыемства, пацвярджэнне на ўдзел прадстаўнікоў СМІ ў мерапрыемствах, якія праводзяцца Прадпрыемствам, ажыццяўляецца толькі па пісьмовым запыце на імя генеральнага дырэктара Прадпрыемства або асобы, якая часова выконвае абавязкі генеральнага дырэктара.
  • Запыты афармляюцца на афіцыйным бланку рэдакцыі за подпісам галоўнага рэдактара, які падаў запыт.
  • Запыт з боку СМІ павінен змяшчаць наступную інфармацыю: прадмет запыту; прыкладны пералік пытанняў; час і месца здымкі і/або эфіру; тэму праграмы; кантактныя дадзеныя рэдакцыі і прадстаўніка СМІ; кароткія звесткі аб СМІ (фактычны адрас рэдакцыі з паштовым індэксам, нумар тэлефона з кодам, форма перыядычнага распаўсюджвання, тэматыка і/або спецыялізацыя, перыядычнасць выпуску, тэрыторыя распаўсюджвання, тыраж/колькасць публікацый і да т.п.), прапанова аб удзеле ў мерапрыемствах ( час, месца, тэматыка мерапрыемства і да т.п.) і іншая інфармацыя.
  • Запыт і адказ на яго магчымы ў вуснай або пісьмовай форме. Адказ на вусны запыт можа быць дадзены вусна ці пісьмова. Адказ на пісьмовы запыт накіроўваецца заяўніку ў пісьмовай форме.
  • Па вусным запыце можа быць прадстаўлена інфармацыя аб дзейнасці Прадпрыемства, якая не патрабуе спецыяльнай праверкі і пошуку.
  • Адказны за ўзаемадзеянне са СМІ па ўзгадненню з генеральным дырэктарам Прадпрыемства або з асобай, якая часова выконвае абавязкі генеральнага дырэктара, прымае рашэнне аб адмове або задавальненні запыту.
  • У выпадку адмовы ў задавальненні запыту адказны за ўзаемадзеянне са СМІ накіроўвае ў СМІ адпаведны адказ.
  • У выпадку прыняцця рашэння аб задавальненні запыту адказны за ўзаемадзеянне са СМІ рыхтуе адказ у адпаведнасці з узгодненымі са СМІ тэрмінамі.
  • Спосабы накіравання запыту:
    • Паштовы адрас: 220037 г. Мінск, зав. Казлова, 7
    • Адрас электроннай пошты: info@stravita.by
    • Факс: (017) 245-16-99

Адказны за ўзаемадзеянне са СМІ – начальнік аддзела маркетынгу і рэкламы Гармоза Таццяна Мікалаеўна, тэл: +375 17 297-94-74.

 

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Для рэалізацыі асноўных паслуг і функцый нашага сайта, а таксама для збору даных аб тым, як наведвальнікі ўзаемадзейнічаюць з нашымі сайтам, прадуктамі і паслугамі, мы прымяняем розныя інструменты, уключаючы файлы cookie. Націскаючы "Прыняць", вы згаджаецеся з выкарыстаннем намі такіх інструментаў для рэкламы, аналітыкі і арганізацыі падтрымкі. Больш падрабязна

Прыняць Адхіліць