Годнае заўтра з Стравітай. Паглядзіце, як абнавіўся наш брэнд

Эвалюцыя лагатыпа Стравіта

Стравіта працуе ўжо амаль 19 гадоў і
з’яўляецца лідарам на рынку накапляльнага страхавання жыцця ў Беларусі.

Зварот генеральнага дырэктара Стравіты

Новы лагатып

Абноўлены лагатып Стравіты ўяўляе сабой знак, які па форме нагадвае «птушку», для абазначэння згоды або ўключэння, уліку. Такім знакам звычайна ў спісе важных спраў адзначаюць выкананне таго або іншага пункта.

Малюнак новага лагатыпа Стравіты

Таксама «птушка» мае форму лацінскай літары «V» – ад vita – «жыццё». Другі элемент знака, які па форме нагадвае зялёны парастак, асацыіруецца з абаронай крохкага жыцця.

Каляровая гама брэнда засталася нязменнай:

асноўныя колеры – сіні і салатавы, дадатковыя – адценні шэрага. Адначасова колеры сталі ярчэйшымі, больш насычанымі. Наяўныя ў лагатыпе элементы зялёнага і сіняга колераў сімвалізуюць жыццё, стабільнасць, дабрыню і ўстойлівасць.

Мы арыентаваліся на эмацыянальны складнік, паколькі асноўная група спажыўцоў нашых паслуг – сямейныя людзі, для якіх здароўе і дабрабыт сям’і, а таксама матэрыяльная стабільнасць – гэта фундаментальныя жыццёвыя каштоўнасці.

Новы слоган

Наш папярэдні слоган у той ці іншай жыццёвай сітуацыі чуў кожны чалавек: «Жыццё працягваецца!».

Застаючыся сабой, мы не адмаўляемся ад сваіх ранейшых абяцанняў, а дапаўняем іх і разам з кліентамі ідзём у ГОДНАЕ ЗАЎТРА.

Стравіта. Годнае заўтра

Карпаратыўны стыль

Страхавая кампанія будзе паступова, на працягу наступных месяцаў, укараняць новыя візуальныя элементы. Абноўлены карпаратыўны стыль знойдзе адлюстраванне ў афармленні офісаў Стравіты, на рэкламных носьбітах, у сувенірнай прадукцыі, ва ўсіх каналах камунікацыі.

Прасоўванне: насустрач кліенту

Камунікацыя Стравіты з кліентамі не абмежаваная сустрэчамі ў месцах продажаў. Мы працягваем будаваць дыялог з аднадумцамі, абменьвацца эмоцыямі і вопытам. І з радасцю дзелімся карыснымі парадамі, яркімі навінамі, навучаем фінансавай граматнасці.

Распрацоўваюцца і ўкараняюцца інструменты для зручных і аператыўных зносін:

  • кліентам даступныя шматлікія формы анлайн-камунікацыі;
  • сёлета пачаў працаваць уласны кантакт-цэнтр;
  • у акаўнтах у сацыяльных сетках Facebook, VKontakte, Instagram і Одноклассники не толькі змяшчаюцца навіны прадпрыемства, але і адбываецца навучанне фінансавай граматнасці дарослых і дзяцей.

За ўвесь час у Стравіце застрахавана каля 300 000 жыхароў Беларусі і звыш 1 000 прадпрыемстваў.

Інфармацыя пра брэнд

Прадукцыя Стравіты – гэта праграмы назапашвальнага страхавання, якія дазваляюць засцерагчы сваю будучыню: назапасіць на годнае пенсію, забяспечыць фінансавую стабільнасць у цяжкіх жыццёвых сітуацыях, сфармаваць капітал сабе або свайму дзіцяці. Больш падрабязна

Не забыць пра важнае:

Страхаванне жыцця сёння – гэта ГОДНАЕ ЗАЎТРА